Blogia
CONNECTEM'04

Cap.1: Nervios... qui, jo?

Cap.1: Nervios... qui, jo? Doncs bé amics, el començament d´una nova tasca és com el qui espera un fill, et fa una il.lusió immensa al principi però poc a poc comences a pensar:
-Ho faré bé?
-Seré bon pare?
-Vindrà de cap? per favor, per favor que hi vinga!
Si més no, sempre podem utilitzar la socorreguda frase de: Aquest fill no és meu!

Fora bromes, he d´admetre que la nit anterior al començament del curs apenes si hi puc dormir. Principalment, el motiu del meu insomni era el soroll del ball que s´havia organitzat al davant de ma casa, amb motiu d´una boda gitana, però el motiu secundari inconscient- ja!- era la sobreexcitació que precedeix a allò desconegut. Si amics, dic bé -"allò desconegut"- ja que de treballar físicament més o menys tots en sabem. També sabem estudiar - una mica clar, tampoc cal abusar- o bé, ho recordem d´aquells anys d´escola. Però ensenyar! com podia jo plantejar-me allò d´ensenyar, amb el respecte que em fa... si encara canvie de carrer quan veig venir de cara al meu profe de química!
D´aquesta forma, nerviosíssim com estava, vaig tenir una revelació:
- no cal que prepari cap tema específic per la classe, ni cap ordre predeterminat en l´exposició, ho faré sobre la marxa!-
Craso error ja que el matí del Dilluns, no estava nerviós no, estava realment atacat! Histèric com em trobava només em calgué que l´alcalde, al anar a l´ajuntament a demanar les claus de la biblioteca municipal- lloc on es va realitzar el curs- em digués amb to suau i comprensiu:
- Ahh... Les claus si, aqui les tens pero el cas és que... és que no hi ha internet.
-Ja està! en el port del grau hi ha un pesquer Islandés, i segur que aquella feina és més tranquila que aquesta- Vaig pensar en un impuls psicòtic.
-Pero jo sòc un valent! un d´aquells que quan comencen una cosa l´acaben- Em repetia constantment per tal de fer-lo el més creïble possible.
Gràcies a déu- Stanley Kubrick, és clar- que el gran Paco, "el tècnic", va venir per salvar-me. I així, en un plis-plas tot arreglat i amb temps per relaxar-me una mica i poder preparar alguna cosa per començar la classe. Si us sòc sincer,acabàrem de montar pc´s i instalar la xarxa just dos minuts abans de començar.

0 comentarios